• Ambitions slider
  • Ambitions slider
  • Ambitions slider
  • Ambitions slider
  • Ambitions slider
  • Ambitions slider

Téma: Bakaláři

Přidat odpověď na toto téma



František Novák
07.11. 2016 22:50
Dobrý den, co se děje z bakalářema? kolikrát večer chci zkontrolovat známky a docházku syna a nejde se přihlásit a dnes to celý večer píše.Aplikace byla zablokována správcem systému. Děkuji za odpověď
Reagovat



Pavlína Nádvorníková, zástupkyně ředitelky školy
14.11. 2016 11:43
Vážený pane Nováku,

v pondělí 7. 11. 2016 ve večerních hodinách opravdu prováděl správce sítě nutnou údržbu a nebylo tedy výjimečně možné vstoupit přes webové rozhraní do systému Bakaláři. Jinak by ale systém měl fungovat bez problémů. V této chvíli nemáme také od ostatních uživatelů žádné zprávy o tom, že by tomu bylo jinak. Pokud byste se přesto opět nemohl přihlásit, obraťte se prosím přímo na mě.



P. Nádvorníková
Reagovat



Jan Novák
25.09. 2017 13:54
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, proč se v bakalářích neobjevují od pátku známky. a načítání obsahu bakalářů trvá stašně dlouho. A ještě jak je to s mobilní aplikací tam se nenačte nic. Děkuji za odpověď
Reagovat



Pavlína Nádvorníková, zástupkyně ředitelky školy
25.09. 2017 14:03
Dobrý den, za potíže se omlouváme. O problému víme a řešíme ho. Důvodem problémů je patrně nezdařená aktualizace systému Bakaláři, která byla provedena v pátek odpoledene. P. Nádvorníková
Reagovat



Jan Novák
25.09. 2017 14:07
Děkuji za rychlou odpověď: A jak je to stou aplikací v mobilu, ta nefunguje od začátku školního roku?
Reagovat



Pavlína Nádvorníková, zástupkyně ředitelky školy
25.09. 2017 15:26
Ještě jednou dobrý den, mobilní aplikace by měla fungovat bez problémů (až odstraníme stávající problém). Zkontrolujte si ( popř. znovu aktualizujte) URL adresu školy. P. Nádvorníková
Reagovat



Jana Otavová
26.09. 2017 13:27
Dobrý den, jak mám kontrolovat známky dítěti, když v Bakalářích nejsou, nevíte alespoň přibližný termín opravy, nebo psát známky do žákovského průkazu, než to bude zase Ok. Děkuji za odpověď
Reagovat



Pavlína Nádvorníková, zástupkyně ředitelky školy
26.09. 2017 14:14
Dobrý den, v této chvíli už systém funguje. P. Nádvorníková
Reagovat



Jana Zvolská
27.09. 2017 10:00
Dobrý den,

od pondělí 25.9. se pokouším dostat na bakaláře. V pondělí se nezobrazovalo nic. Od úterý se můžeme kouknout na úkoly, známky se ovšem stále nenačítají.

Nefungují ani u jednoho z přihlašovacích údajů co máme.



Děkuji za odpověď. Zvolská
Reagovat



Pavlína Nádvorníková, zástupkyně ředitelky školy
27.09. 2017 13:09
Dobrý den, od včerejšího večera je na hlavní stránce opět zveřejněno vysvětlení - omluva. V posledních dnech se skutečně potýkáme s technickými problémy, které náš správce IT intenzivně řeší. Včera odpoledne se už vše zdálo v pořádku, bohužel navečer se problémy objevily znovu. P. Nádvorníková
Reagovat



Jana Zvolská
27.09. 2017 13:18
Dobrý den,

děkuji za vysvětlení. Je tedy jiná alternativa informování o prospěchu v případě výpadku, jak uvedla paní Otavová?

Děkuji. Zvolská
Reagovat



Pavlína Nádvorníková, zástupkyně ředitelky školy
27.09. 2017 13:23
Ještě jednou zdravím, výpadek zatím trvá 3 pracovní dny, což je nepříjemné, ale nikoli neúnosné. Žáci jsou s klasifikací normálně přůběžně seznamováni, takže mohou rodiče bez problémů o dění ve škole informovat. P. Nádvorníková
Reagovat



Nejnovější články a aktuality
NzhmN