• Ambitions slider
  • Ambitions slider
  • Ambitions slider
  • Ambitions slider
  • Ambitions slider
  • Ambitions slider

Není půda jako půda (3.C)

Dál jsme zkoumali půdu a dokončovali naše badatelské pokusy

V tomto týdnu jsme v hodině prvouky pokračovali v prozkoumávání půdy. Každý si na svém vzorku půdy sám vyzkoušel a ověřit to, na co jsme přišli v předchozí badatelské lekci. Totiž, že půda obsahuje vzduch a vodu. Chtěli jsme si ještě ukázat, jaký je v půdě život. I když jsme postupovali přesně podle badatelského postupu doporučeného TEREZOU (ekologické a vzdělávací centrum) pravda je, že hmyz a další živočichy, které jsme měli pozorovat na stěnách trychtýře vyrobeného z pet lahve, jsme neobjevili. Nejlíp na tom byl Štěpán, který si přinesl vlastní žížalu a Ondra mu zdatně sekundoval s mravencem. ;)  No.. nevzdáme to a příští badatelskou lekci do toho půjdeme znovu. Tentokrát si vezmeme na pomoc lampičku, necháme na lahev s půdou působit světlo a uvidíme........

V hodinách TV jsme využili poslední hezké podzimní dny a zasportovali si na školním hřišti. Nezapomněli jsme ani na skupinovou práci při vytváření myšlenkové mapy na téma stres a oblíbenou dílnu čtení :). Ve výtvarné výchově jsme přivítali podzim a trénovali pečlivost, trpělivost a kreativitu při malbě do připraveného podkladu.

Kateřina Landová a žáci 3.C

 

Nejnovější články a aktuality
YTczY