Ze života školy

Ze života školy

Ze života školy

Návštěva Národní galerie Praha (4.A)

Návštěva Národní galerie Praha (4.A)

Čtvrťáci měli možnost zjistit, jak vypadala dílna středověkého malíře. Na exkurzi se třída vydala 10. června do Anežského kláštera v Praze.

Autor: Jitka Švejdová
Výstava DUALITA VIDĚNÍ - VĚDA A UMĚNÍ – poděkování za přípravu pohoštění

Výstava DUALITA VIDĚNÍ - VĚDA A UMĚNÍ – poděkování za přípravu pohoštění

Dne 3.6. v 17 hodin byla zahájena vernisáží výstava žákovských prací dětí naší školy.

Touto cestou bych chtěla poděkovat žákům 8.B, dále pak Oliveru Sábovi (6.B), Dominicku Strnadovi a Lukáši Novotnému (4.B), Davidu Ulmanovi a Tereze Špalkové (8.A) za pomoc při přípravě pohoštění na tuto vernisáž.

Autor: Miloslava Strnadová
Proběhla výstava žákovských prací 2024/2025

Proběhla výstava žákovských prací 2024/2025

V úterý 3.6. jsme slavnostně zahájili výstavu DUALITA VIDĚNÍ - VĚDA A UMĚNÍ. Na vernisáži nechybělo hudební vystoupení žáků školy ani občerstvení z dílenské cvičné kuchyně. Přišla nás podpořit i paní místostarostka Jana De Merlier.

Výstava probíhala do neděle 8.6.2025. Děkujeme všem za návštěvu.

Autor: Zuzana Macáková
Naše škola na McDonald’s Cupu: Vyrovnání úspěchu

Naše škola na McDonald’s Cupu: Vyrovnání úspěchu

Naše škola na McDonald’s Cupu: Vyrovnání úspěchu

Ve dnech 2.-3. června jsme se zúčastnili republikového finále McDonald’s Cupu – prestižního fotbalového turnaje pro základní školy. Naši žáci předvedli nejen skvělou hru, ale i týmového ducha, bojovnost a touhu dosáhnout co nejlepšího výsledku.

Autor: Dominik Šimek
CLIL: The Animal Kingdom - Classification of Animals

CLIL: The Animal Kingdom - Classification of Animals

In this project, students explored the amazing world of animals through English. They learned to classify animals into groups like mammals, birds, reptiles, amphibians, fish, and invertebrates. Using simple vocabulary and fun activities, they described animal features, habitats, and actions. By working in teams and creating visual presentations, students developed both their science knowledge and English skills in a creative, hands-on way.

Autor: John Mark Opon
Projekt - Refrakční vady oka (2.A)

Projekt - Refrakční vady oka (2.A)

Tým naší třídy se skládal z pěti dětí. Zajímalo nás, proč někdo ze třídy musí nosit brýle a někdo vidí bez brýlí. A tak vznikl tento projekt. 
Vyhráli jsme školní kolo. Zúčastnili jsme se finále olympiády - Ukaž, co dokážeš. 
Tato soutěž byla pro nás cennou zkušeností. 
Děkuji všem dětem a rodičům. 

Autor: Jitka Valvodová
Mezigenerační spojení v Dolních Břežanech – teenageři převyprávěli příběh Marie Hnatyšanové

Mezigenerační spojení v Dolních Břežanech – teenageři převyprávěli příběh Marie Hnatyšanové

V úterý 16.12. 1941 se do rodiny Tomaštíkových žijících ve Spytihněvi narodila dcera Marie. Ani její tatínek, jenž se vyučil u Bati, ani její maminka, jež byla učitelkou na základní škole, se bohužel nevyhnuli negativnímu styku s komunisty, kteří se moci v Československu chopili, když bylo Marii 7 let. Své dětství na vesnici nedaleko Zlína popisovala jako krásné. Se svými vrstevníky bruslila na zamrzlé vodní ploše, hrála venkovní i vnitřní hry. 

 

Autor: RedAkce školy
Ekosystém rybník (3.C)

Ekosystém rybník (3.C)

Měli jsme velké štěstí, že nás závěrem kapitoly provedl pravý odborník, náš bývalý spolužák Honza Bína - v současné době student rybářské školy ve Vodňanech.

Autor: Kateřina Landová
Léto je tady…

Léto je tady…

…a s ním i poslední letošní číslo časopisu Milujeme knihy. A protože léto a čtení patří k sobě, čeká na vás rovnou dvojité vydání plné tipů na zajímavé knižní tituly.

Autor: Tereza Zapotilová
Travel Machine - Stroj na cestování (3.A)

Travel Machine - Stroj na cestování (3.A)

Viděli jsme anglické divadlo, které nás vzalo na cestu kolem světa. Zvířata jsme přiřadili k jednotlivým světadílům a i když jsme narazili na pár neznámých slovíček, byla to zajímavá zkušenost. 

Autor: Ingrid Hubáček
Třídní den s našimi pěti smysly (1.B)

Třídní den s našimi pěti smysly (1.B)

V rámci květnového třídního dne jsme si zopakovali našich 5 smyslů a jakými orgány získáváme těmito smysly informace z okolního prostředí. 

 

Autor: Zuzana Štambachová

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies